Meer klanten!
Dat is wat de meeste ondernemers willen. Maar!
Ondernemen is niet simpel, het vergt veel moed , doorzettingsvermogen en vooral passie om te bereiken wat je wilt. We leven in een wereld vol veranderingen waar vooral technologie er als een sneltrein op vooruitgaat en dat maakt het niet makkelijker. Als je core business meubelmaker, loodgieter of traiteur is kan ik me voorstellen dat alle nieuwe technologieën zoals ads op FB, twitter, Instagram, youtube en nog vele anderen je aandacht ontsnappen.
Het is nochtans héél belangrijk.
Neem nu FB, in Belgie alleen gebruiken 6,2 miljoen Belgen FB! 6,2 miljoen en er komen er dagelijks bij.
Dat zijn veel mensen, en ik hoor je al zeggen. Maar mijn cliënteel zit niet op FB.
Denk je dat, zowel de aannemer, autoverkoper als bakker tot advocaat, gepensioneerde als de schoolgaande jeugd zitten op FB. En daar is het om te doen, daar zitten ook jouw klanten. Hoe doe je dat, simpel door jouw verhaal bij jouw klanten te brengen. Zo doe je dat, je maakt een mooie advertentie, je selecteert jouw doelgroep volgens leeftijd, gemeente, geslacht en je ziet direct hoeveel mensen je kan bereiken.
Voila, zo gaat dat. Natuurlijk is het niet zo eenvoudig.
Je moet een goede strategie hebben waarbij je de juiste video content toont, die op de juiste speellengte, op het juiste kanaal en op het juiste tijdstip en dan heb je misschien een hit. Dit doe je dan herhaaldelijk gedurende een hele periode en zo kan je een persoonlijke band ontwikkelen met je klanten. Klanten die steeds geïnformeerd blijven over jouw diensten en producten.
En hier is waar het om gaat, het is niet toevallig dat onze slogan : We bring your story to your audience is, we brengen jouw verhaal naar jouw klanten. Daar draait het altijd om, uw boodschap naar de juiste doelgroep brengen.